VPN مجانی 1 ماهه و فیلترشکنهای ارسالی

......................

سلام بچه ها
یه سرور گرفتم که روش هاستینگ بدم
حالا قبلش یه سری اکانت vpn روش ست آپ کردم که سرعت سرور و پردازش رو زمانی که یوزرا دارن کار میکنن تست کنم که دیگه شد مایه خیر واسه شما
این اکانت ها 1ماهه هستن و با هر اکانت همزمان 30 نفر میتونن کانکت بشن یعنی کلا 120 نفر میتونن استفاده کنن
سرعت هم خیلی بالاست چون کانکشن سرور اختصاصی هست و حالشو ببرین

دانلود کانکشن آماده
http://70.38.90.218/vp/vp.exe 

 User: parsservicevp
Password: parsservice

User: parsservicevp2
Password: parsservice

User: parsservicevp3
Password: parsservice

User: parsservicevp4
Password: parsservice  

 

منبع:انجمن نو فیلتر

 

جدید ترین فیلترشکنهای ارسالی توسط بدون نام bedoonenam  

http://hemmatemozaaf.co.cc/  ازکار افتاد

http://salemozaaf.4-all.org/   ازکار افتاد

 

ارسال شده توسط:بدون نام bedoonenam

سلام دوستان عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه
شاید باورتون نشه اما من ایمیلم را چک کردم که بالای 800 تا ایمیل توش بود و این یعنی 800 نفر فیلتر شکن اختصاصی میخواهند و منم تنها هستم و بدون کمک پس خواهشا صبر کنید و منتظر بمانید آخه خیلی وقت ندارم که بتونم زیاد تو اینترنت بمونم اما سه شنبه 24 فروردین از ساعت 11:30صبح نشستم پشت کامپیوتر و شروع کردم به ساختن فیلتر شکن اختصاصی و تا ساعت 10:30 شب فقط کارم همین بود و تنها استراحت من خوردن نهار و خواندن نمازهام بود و توانستم فقط 23 تا فیلتر شکن اختصاصی را بسازم اما بیشتر نتونستم پس خواهشا بهم وقت بدید تا بتونم بسازم .
در ضمن دوستانی هستند که فقط عضو شدند و روی لینکها در سایت ها کلیک نکردند و صبر نکردند تا شمارش معکوس تمام بشه و من وقتی نام کاربری را چک میکنم میفهمم که چه کسانی کلیک کردند پس کسانی که کلیک نکردند برایشان فیلتر شکن ساخته نمیشود پس خواهشن دقت کنید .
در ضمن من چند تا از دوستان که کلیک نکردن را براشون ایمیل دادم که کلیک نکردن یا در یکی از این لینک ها عضو شدن و بازم میگم که باید در هر دو تا لینک عضو بشید .
تعداد ایمیلها زیاده و وقت هم کم اما من برای دوستان اولویت بندی دارم و کسانیکه روی لینکهای بیشتری در سایتهای عضو شده کلیک کنند یعنی هر روز سر بزنن و کلیک کنند زودتر فیلتر شکن میسازم
مثل دوستای عزیز که نام چندتاشون را در زیر میبینید :
Hajireza
Rezafree2010
Eyazadi
Majid2060
Mohamad56
Yeganela
Mosfde
Elham10
Alifhp
و ... که جزء 23 نفر بودن پس به من حقیر وقت بدید و با استناد به این ضرب المثل میگم : دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره و مطمین باشید برا هر کسی که کارایی که گفتم را انجام بده درست انجام بده فیلتر شکن اختصاصی میسازم
با تشکر
بدون نام  ===> bedoonenam@gmail.com    

 

با تشکر از دوست خوبم bedoonenam     

 

 

آدرس جدید بعد از فیلتر شدن این وبلاگ:     http://mili3000.4-all.org 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید دستتون درد نکنه بابت فیلتر شکن ها ولی میخواستم با توجه به تنها بودن شما و اینکه فرصت نمیکنید که فیلتر شکن بسازید خواستم بهتون یک ژیشنهاد بدم اونم اینه که من تقریبا روزی ۱۰ساعت با اینترنت مکار میکنم اگگه مایل بودین که منم تو ساختن فیلتر شکن ها بهتون کمک کنم خبرم کنید خوشحال میشم

سعید شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

میلاد کارت بیسته.دمت گرم

مهدی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ

اقا دستت درد نکنه بابت فیلتر شکن ها میخواستم بدونم امکانش هست که فیلتر شکن های جدید رو برای من تو ایمیلم ارسال کنید البته من تو خبر نامه عضو شدم.

»ق]ز] جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.le-starter.fr

مهران سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.naroon.com

این سایت رو هم چک کنید برای کاربراش وی پی ان رایگان میده
www.naroon.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد