فیلترشکن

جدیدترین فیلترشکن امروز  

http://alibikas.4-all.org 

فیلترشکن ssl  

https://alibikas.co.cc

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

اگه ممکنه یکبار دیگه لینک بی بی سی رو بگذار. دستت درد نکنه

دی دی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ

خیلی ممنون.کارت خیلی درسته.

سلام دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://hemmatemozaaf.co.cc

فیلتر شکن جدید
http://hemmatemozaaf.co.cc

بدون نام سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام دوست عزیز mili جان
لطف کن اینو هم از طرف من بزن تو سایت عالیت تا همه ببینن و از من توقع نکنن و بگن دروغ میگم
آخه من از اول باهات بودم و هر روز میومدم تو سایتت
یعنی اول که mili100.blogfa.com بودی و بعد شدی mili300.blogfa و ...
پس بی زحمت این متن را بزن تو سایتت از طرف بدون نام
اینم متن :
سلام دوستان عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه
شاید باورتون نشه اما من ایمیلم را چک کردم که بالای 800 تا ایمیل توش بود و این یعنی 800 نفر فیلتر شکن اختصاصی میخواهند و منم تنها هستم و بدون کمک پس خواهشا صبر کنید و منتظر بمانید آخه خیلی وقت ندارم که بتونم زیاد تو اینترنت بمونم اما سه شنبه 24 فروردین از ساعت 11:30صبح نشستم پشت کامپیوتر و شروع کردم به ساختن فیلتر شکن اختصاصی و تا ساعت 10:30 شب فقط کارم همین بود و تنها استراحت من خوردن نهار و خواندن نمازهام بود و توانستم فقط 23 تا فیلتر شکن اختصاصی را بسازم اما بیشتر نتونستم پس خواهشا بهم وقت بدید تا بتونم بسازم .
در ضمن دوستانی هستند که فقط عضو شدند و روی لینکها در سایت ها کلیک نکردند و صبر نکردند تا شمارش معکوس تمام بشه و من وقتی نام کاربری را چک میکنم میفهمم که چه کسانی کلیک کردند پس کسانی که کلیک نکردند برایشان فیلتر شکن ساخته نمیشود پس خواهشن دقت کنید .
در ضمن من چند تا از دوستان که کلیک نکردن را براشون ایمیل دادم که کلیک نکردن یا در یکی از این لینک ها عضو شدن و بازم میگم که باید در هر دو تا لینک عضو بشید .
تعداد ایمیلها زیاده و وقت هم کم اما من برای دوستان اولویت بندی دارم و کسانیکه روی لینکهای بیشتری در سایتهای عضو شده کلیک کنند یعنی هر روز سر بزنن و کلیک کنند زودتر فیلتر شکن میسازم
مثل دوستای عزیز که نام چندتاشون را در زیر میبینید :
Hajireza
Rezafree2010
Eyazadi
Majid2060
Mohamad56
Yeganela
Mosfde
Elham10
Alifhp
و ... که جزء 23 نفر بودن پس به من حقیر وقت بدید و با استناد به این ضرب المثل میگم : دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره و مطمین باشید برا هر کسی که کارایی که گفتم را انجام بده درست انجام بده فیلتر شکن اختصاصی میسازم
با تشکر
بدون نام ===> bedoonenam@gmail.com

رضا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

اول سلام:یه سوال؟اون چه طنابیه که هربیشتر ضخیم بشه زودتر میبره؟
لطفا در صورت امکان برای من به ایمیلم فیلتر شکن جدید بفرستیدو در صورت تغییر آدرستون .آدرس جدیدتون را برای من ایمیل کنید
با تشکر
رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد